fredag 8 maj 2009

Premiär inlägg

Så nu har man äntligen startat upp en blogg. Blivit mainstream och låtit strömmen få tag om en och dragit mig med den. Gjort som alla moderna människor och börjat blogga.

Men jag måste tillägga att det verkligen är ett bra sätt att få ut sin skrivarsida, en del av sin kreativa hjärnhalva. Så det är inte konstigt att många faktiskt bloggar om allt mellan himmel och jord, man måste få ut något av sin kreativa hjärnhalva. Jag själv kommer blogga en del om MUSIK, eftersom det ligger mig varmt om hjärtat. Och har gjort det sedan jag fick min allra första skiva `back in the day`, visserligen var det Smurfhits, sedan Backstreet Boys och Gyllene Tider. Men man får helt enkelt tacka Per Gessle och Nick i Backstreet Boys för det musikintresset som utvecklades.

Nu sitter jag förtappad och läser Sweden Rock Magazine, går på festivaler och försöker lära mig trummor. Läser Rockbiografier och rapar fakta från rock och popens historia tills mina vänner blir galna. Men jag älskar det.

Men nog pladdrat för denna gången, måste ta mig själv i kragen och göra mig i ordning för en ny spännande dag. Kanske redigerar lite bilder från Sydostasien. Har varit där och rest i 3 månader och är nyss hemkommen. Det är lite omtumlande, märkte mig själv sitta i soffan igår och bara stirra ut i luften och tänka; Jaha vad fan gör man nu då?

Rock On
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar