måndag 25 maj 2009

Mixskiva

Har intressant nog bränt en uppvärmnings/bil skiva inför Sweden Rock Festival idag. Nördig som jag är när det kommer till musik måste jag bränna en mixskiva. Lite som snubben i High Fidelity och hans topp fem listor. Är inte han förövrigt en cool snubbe? Gillar High Fidelity :D

Lyckades krafsa ihop många bra låtar och hoppas att mitt resesällskap kommer gilla skivan. Klart man måste ha en uppvärmningsskiva så att man peppar till ordentligt! Så att man får in den rätta känslan. Den där sköna känslan man får i magen, när man är full av förväntan till vad som komma skall. Nytt år, nya artister och sköna människor.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Nu är det inte långt kvar!

Band och artister som kom med på skivan är bland annat;
Marillion
Volbeat
Jhonny Winter
Dream Theater
In Flames
Motörhead
Journey
Twisted Sister mfl.

Annars har jag faktiskt också klämt in jobb och lunch med mamma idag.

Rock On!
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar