söndag 18 oktober 2009

HELG!


Denna helg som varit var väldigt efterlängtad kan jag säga!
Under hela veckan har jag suttit och skrivit, stundtals slitit mitt hår över att den utredande texten inte skrev sig som jag ville det. Texten blev ändå rätt lyckad tillslut och jag lämnade in den. Med texten så slutade också första kursen, och det skulle man ju såklart fira.

Firade med en lugn filmkväll och middag hemma hos Malin. Mysigt var det, sov kvar där, för att dagen efter sova över hos Mira efter en trevlig kväll hemma hos Erika. Känner mig lite som en nomad under helgerna...:P
Skulle också gått till Deluxe igår egentligen, men det bliev inget. Ibland är det skönt att bara ha det mys med lite kompisar helt enkelt.


Förresten såg jag och Mira hela The Wall (Pink Floyd filmatiseringen av albumet med samma namn). Har inte sett hela förut, tyckte helt enkelt den var för flummigt konstig innan. Men nu såg jag den minsann och vad överaskad jag blev. Den var SKITBRA!
Gillar budskapet som filmen har. Tog dock ett tag innan jag helt fattade vad som hände i filmen, tur att jag hade Mira där som tolkade åt mig!
Musiken är fantastisk den också, jag säger bara se!

Nu tänkte jag chilla, kanske ser en film. Tipp topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar